16 Maj <3

Idag är det hela 2 år sedan den tragiska olyckan tog min fina morfars liv.
Ändå sedan jag fick det där samtalet från mamma för två år sedan idag, har det vart ett hål i mitt hjärta, och det kan aldrig någon annan fylla.
Ena sekunden satt jag i bilen med min dåvarande pojkvän och bästa vän, skrattade, påväg till sommarens första utefest. I nästa sekund kändes det som att någon kramade sönder mitt hjärta, och jag fick för första gången förstå hur det känns att helt plötsligt få hjärtat krossat.
Jag älskar dig, har alltid gjort, kommer aldrig sluta göra! Idag ägnar jag flera extra tankar åt dig, världens utan tvekan bästa morfar! Krama mormor hårt från mig idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0