valet och kvalet

det finns ett sms jag funderat på att skicka iväg ett par dagar nu. men jag tror jag väntar lite till, så att jag inte ångrar mig i efterhand.

Pratade med min gullunge Emma igår, och satana i perkele vad jag saknar det lilla enegiknippet. så jävla glad och sprallig hela tiden, fullt ös lixom, jag älskar´t! :D så nu längtar jag löjligt mycket till den 17:e då emma kommer hem och gör lilla lidköping osäkert igen :) då ska fanimej min vita periord brytas, det kan jag lova! :D
måste ta mig i kragen och åka och hälsa på henne någonhelg också, så dåligt att jag inte gjort det än.

helvete vad klockan springer iväg då, borde sovit för någon timme sen redan, kommer bli jobbigt att ta sig upp till skolan imorgon, men jag har juh bara mig själv att skylla som tur var :>


Emma! :)


Jag med mitt "nya" hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0