Tisdag!

så sjukt seg idag. Har dragit på mig en monsterförkylning med ont i halsen och hela falleruttan. Men vart iaf iväg på studiebesök i min gamla hemstad Skara, riktigt riktigt intressant och väldigt trevligt :)

Pratat med mammsen idag också, hon är i Thailand. jag är inte alls avundsjuk.. inte alls.. INTE alls...

Längtar tills helgen också, haha, jag vill bli av med min förkylning, och jag vet att jag inte blir det sålänge jag inte vilar 24/7, men det är allt tre skoldagar kvar tills jag får vila =)

Just nu sitter jag och finputtsar på historiaarbetet som äntligen ska redovisas på torsdag. skönt. så kan man börja med nästa sen istället.

Det är verkligen helt obeskrivligt skönt o känna att man äntligen gör något vettigt med sitt liv. Jag är stolt över mig själv som kämpar på, och inte ens tänker tanken att skita i det, det är det jag ville hela tiden :)


älskade mamma och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0