dead or alive

Jag drömde en kort dröm om att jag dog idag, det är lite läskigt. för jag brukar inte drömma det om mig själv. sen dess har massa olika sagt och pratat om hur satans halt det är ute och att typ alla åker i diket och shit.
det förklarade saken, jag som ska ut och åka bil i 1440 mil idag, kommer juh garanterat att dö.

Jag vet trots allt att jag kommer dö ung! haha, nae okey, kanske inte men ifall jag gör det så vill jag bara säga att jag älskar nikita och babbsan, min familj och mina vänner över allt allt!


(det här inlägget kommer SÅ hamna i aftonbladet osv ifall jag faktiskt dör nu, making history, jaaaråååååå)



Kommentarer
Postat av: haggart

haha din sjuke fan.. du lever la?! eller?! hallååeee?!

2011-02-27 @ 14:03:33
Postat av: Johanna

Hagge: haha, ahrå, men det är fan knappt ska du veta! :D

2011-02-27 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0