fet helg.





Helgen har varit bra fet och .. nykter än sålänge :) Trevligt sällskap hela helgen lång.
Idag började dagen med att jag och mina favorit-brudar vaknar upp med bakfyllan from hell. vi låg mest och hade tävling om vem det var mest synd om, också pusslade vi ihop gårdagen. vi gick all in som vanligt.
ska det festas, ska det festas ordentligt. det har jag alltid sagt.
Avslutade dagen med lite chillande med sköna människor.

Imorgon blir det spännande, ska testa något nytt. HEHE. bokstavligen talat. ngt nytt alltså. hh3h

förövrigt, hittade en av de sista bilderna jag tog på Rakkaus. Fy vad det gör ont i hjärtat att han inte är här längre. mattes lilla tjockis. <3


mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Ellen

hej hej fin blogg :)

2010-09-29 @ 08:01:08 URL: http://lellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0