nyktert=tråkigt?

Jag har fan inget att skriva när jag inte är bakis känns det som.
De flesta av mina inlägg består av bilder från förfester, men när jag inte har festat nyligen så har jag fan inget att skriva om.

Dagarna blir så ointressant utan berusningsmedel typ, haha.

Idag har jag sovit alldeles för länge, stressat mig iordning, mött frida och sällskapat med henne till banken där hon hade lite ärenden. Sen var jag hemma hos frida en snabbis där jag och syskonen karlberg mest satt och kikade på tv-spel. Sen har jag storhandlat! (hur vuxet?!?!)
och sen städat, vuxenpoängen bara flödar!

Men ser ni? hur kul på en skala 1-10?
0 av 5 toasters!



well, nu ska jag städa lite till sen diska, sen jävlar i mig ska jag se på en dokumentär om crips and bloods. awesome! Igår såg jag på usas mest hatade familj och grät som ett litet barn. fan vilka vidriga människor det finns. har ni inte sett den, så se den!

Puss va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0