julen smyger sin in.

Idag har jag träffat min favoritbuse Oskar, alltid lika trevligt! :)
efter att ha spöat oskar i pokemon så följde han med mig till ÖoB så att jag kunde mätta mitt sug efter bögiga julsaker. lite glitter, en tomtehund (fnizz) och första julklappen inhandlat! efter det skilldes vi åt.

Nu sitter jag här i min lägenhet som luktar blåbär. med tända ljus överallt. 18 stycken för att vara exakt.
åhå, fick precis ett sms från min partner-in-crime Frida, verkar som om hon är påväg hit. Bra, jag vet att hon kommer uppskatta alla bögiga ljus och så.
Borde göra lite varm oboy också.

Jag har gjort sönder min tunga, hittade en liten ask med supersura godisar på ÖoB, hehe sura godisar är min svaghet. MHM. men nu gör det ont. så ont. men det var det värt.

ÅHÅ NU SKA JAG LYSSNA PÅ JULMUSIK. RUDOLF MED RÖDA MULEN!!!!

nu längtar jag tills jul, så jag bjuder på lite bilder från julafton 2009! :)


Min söta bror och jag! :)


Mina fina Nikita! <3


liten del av släkten! :)


jag saknar det där håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0