från helgen









4 snabba bilder från fredags, en fredag som var fucked up. Som tur var löser sig allt.

nu..
ja nu är det fan konstigt här inne. ah fan :)

Fett jobbigt det hade vart om man blev ihop med en snubbe/brud så första gången man ska träffa familjen ni vet, så bah TJA står naken Janne/Farmen-Christina och är your loved ones farsa/morsa. haha, bara en tanke sådär.
Tror fan jag skulle mytta som helvete och säga att jag aldrig har sett Farmen. Och inte känner igenom dom lixom.
Eller så får man dra till med ngt annat.

Jag tycker att mina vänner suger på att kommentera min blogg. lite jobbigt. ska börja skriva skägg hela tiden nu bara för det!
Skägghej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0