skönt

nu, klockan 21,51 kan jag säga att min bakfylla har släppt. vi gick fan all in igår.
alla är lika fattiga som vanligt efter den här helgen skulle jag tippa på, förutom marcus såklart, han är juh fan multimiljonär har vi kommit fram till.

Iaf, kvällen var fan awesome. Besökt strand för första och sista gången :) För att citera fridah: Nu vet vi iaf vart alla sliskiga brats hänger på fredagar. haha.
Men bowlingen var awesome som vanligt.


min sötsnutta!

behöver inte alls färga håret... inte alls..

Vi började med sambuca-shottar gick sedan vidare till tequila och fisherman.. haha

jag _älskar_ hur porrig fridah blir efter ett par shottar, haha!

taggad, tandlös(?) tjej.

Kommentarer
Postat av: amanda

fina bilder :)

2010-12-03 @ 17:01:36 URL: http://amandaslife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0