julbögerier


Det här är mitt julkort för iår, haha och jag vet att det är asslarvigt gjort, men det är ändå ingen i min släkt som förstår sig på photoshop, så alla kommer tycka att jag är awesome ändå, h3h3.
Beställde från ngn såndär sida som lägger till en gullig ram och en smäxig text, 2,50 per kort tror jag, billigaste jag hittade iaf, så jag är nöjd!

Jag är alldeles strax klart med julpyntet, eller ja, jag får nog helt enkelt inse att jag inte kommer kunna knöka upp allt pynt så endel av det får åka ner i förrådet igen.
Kan ta kort någon dag, så alla mina läsare som knappt kan bärga sig, får se det.. h3h3. storhetsvansinne? nejdå, bara en god portion ironi såklart. som vanligt.

Jag fick jackan idag, fast, för ovanlighetens skull så plattade den till brösten lagom mycket, får se om jag kan leva med andningssvårigheterna den ger mig, eller om jag hittar en bättre imorgon. Pappa ska ta med mig på jack-jakt. jacka-jakt. över-ytterplagg-jakt menar jag.

Nu får det bli varm oboy, en cigg och ännu mer julmusik.

Förresten, jag och _ALLA_ andra i hela världen ska hålla tummarna för att boende osv löser sig för snuttan min .
annars slår jag någon, typ dig.

Juste, på fredag är det äntligen fäääzt, börjar bli riktigt taggad nu!!mjauett1!!


Kommentarer
Postat av: frida

skönt att du börjar bli taggad, det värmer mitt arma hjärta (:

och tack för att du vill spöa folk för min skull, hihi. PUSS <3

2010-11-25 @ 01:01:04 URL: http://fridamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0