inte okeeey

Jag tycker det är skitroligt när folk säger "det värsta jag vet är när" och sen avslutar med något skitlamt typ som "toapappret är slut, och det inte är ngn annan hemma"

hahaha, jag kan inte låta bli och tänka "REALLY?!, är det det ABSOLUT VÄRSTA DU VET? inte krig, hunger och rasism då?"

fast jag säger det hela tiden, det är rätt kul egentligen.

Det värsta jag vet är när man biter på nageln så biter man liiite liiite för långt så det gör sådär svinont i ett par dagar sen.

Det värsta jag vet är att ha hål i strumpan så att ena tån åker ut hela tiden.

Det värsta jag vet är när det inte finns någon pepsi max i affären utan bara vanlig pepsi.

Det värsta jag vet är tribals

Det värsta jag vet är såntdär äckligt vidrigt jävla tyg som är strävt åt ena hållet och lent åt andra hållet.

Det värsta jag vet är när ens tändare är nästintill slut, men det fungerar fortfarande på sisådär 100:ade försöket och det är den enda tändaren du har.


Det värsta jag vet är att såra någon..


I dont know what to say..

Kommentarer
Postat av: sanna

Att såra någon, det är nog det värsta! Det är värre än att bli sårad själv...

2010-11-04 @ 04:10:36 URL: http://thewayup.blogg.se/
Postat av: Pameee♥

Hej fin blogg besök gärna min blogg :) hur fick du göra en sån där header med photoshop eller med någon annan program?

2010-11-05 @ 06:01:13 URL: http://pameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0