virrpanna

Nu sitter jag här, fullt påklädd och helt iordninggjord, jag var påväg till jobbet när jag kände hur illa jag mådde, helt kallsvettig och äcklig, yr när jag står upp, vettifan vad jag lyckats dra på mig nu, men det är bäst att det försvinner NU. jag tänker inte bli sjuk. För det första hatar jag att vara borta från jobbet, dessutom ska vi juh fira Johan i helgen, så sjuk tänker jag fanimej inte bli sjuk. jävla skit.

Så jävla tråkigt att vara sjuk dessutom, det enda som finns att göra är att blega på en överbetald kossa som står i tv-rutan och tjatar om att man måste ringa in för "NÄR SOM HELST NU, NÄR SOM HELST KOMMER JUST MITT SAMTAL KOPPLAS FRAM" Och ja, jag har fan haft på skiten i en kvart nu, och det är fortfarande ingen som kopplats in.

nae, nu ska jag ta och äta någonting och hoppas på att det blir bättre då =)


Are you an idiot?
- No sir, I'm a dreamer.


Kommentarer
Postat av: Johan<3

du måste bli frisk:O annars kommer ja börja gråta hela festen:(

2010-03-11 @ 10:32:38
Postat av: Oskar <3<3

Du måste fan håla dig frisk annars kommer jag gråta mer än johan!

2010-03-11 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0