tefat genom en studentkorridor!

Söndag och vilodag, tack gode gud!

Har vart ute på äventyr i Skövde och firat min bästa vän Johan som fyllt 20år nyss.

istället för o rabbla allt, gör jag en liten lista på vad jag hunnit med.

  • Jag har druckit färgglada drinkar
  • träffat massa nya människor
  • kört ölspelet och tvingat alla att prata rövarspråk vid regel (det var en upplevelse i sig)
  • lyckats tappa mitt favorit-midjebälte på krogen (hur fan lyckas man med det?)
  • mutade mig in för halva priset på krogen genom att ge han i kassan en liten rosa räv.
  • åkt tefat genom en studentkorridor
  • fick massa hårdrocksmänniskor att lyssna på johnny cash
  • tryckt upp mina strumpbyxor i ansiktet på random brud, som förstod lite illa.
  • ätit tacobufé med världens torraste tacobröd.
  • posat vid en soffa ngn byggt torn med.
  • fått världens sötaste mobilsmycke.
  • ramlat en sisådär 82307095 gånger i snön
  • blivit kallad bonne en sisådär 8835720257 gånger
  • haft en väldit intresant konversation ang, gröna milen.
  • suttit och ätit halvfrysta fiskpinnar (?!???!!) klockan 3 på natten. Note to myself, Jag hatar fiskpinnar
  • snott en flaska med kolasås
  • druckit alldeles för många shottar med smak av lakrits :( som var det enda jag sa att jag inte ville ha.
  • träffat den verkliga super mario.
  • vaknat upp med dygnblöta kläder brevid mig, haha. (jag ramlade MYCKET i snön)
  • Träffat en shemale
  • skrattat åt Johan som vaknade upp med ett saggigt lakan, HAHA.
  • ätit bufé än en gång, inte lika torrt denna gången!
  • träffat och godkänt en jättehärlig människa.
  • spelat MarioParty och Buzz, och visat vem som bestämmer!
  • fått lära mig innerbörden av "Jaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaja"
  • slutligen åkt buss och kommit hem till en SVINKALL lägenhet då jag tydligen hade glömt att stänga fönstert innan jag åkte :(
Ja, sen finns det juh punkter som aldrig kommer nämnas, haha. Whats happen in skövde, stays in skövde.







ah, vafan, det tar juh 100år att ladda upp bilder här, men mer bilder finns juh på fejjan ;>

jaja, iaf, jag hade en skittrevlig kväll,  tack Johan! <3

Nu sitter jag förövrigt som ett barn på julafton och väntar på att Nikita ska komma hem, jag ska pussa ihjäl min lille tjej, har saknat henne som en galning! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 19:19:54 URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: johan<3

har varit en riktigt nice helg:D tack själv slynis:P det här får vi allt göra om=)

2010-03-15 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0