små blå tassar

Mitt köksbord är fullt med små blå tassar, jag förstod ingenting först. sen när jag skulle torka bort dom insåg jag att det är bläck. Men andra ord får jag inte bort fläckarna.

Sen hittade jag boven till det hela, en bläclpenna som läckt på micron, och självklart har ngn av de söta kissemissarna klampat rakt i den högen och sen vandrat omkring på bordet.
skitkul verkligen.

Dessutom ser min lägenhet ut som en koja just nu, och jag har fortfarande öroninflammation. haha fan vilket jävla klagoinlägg det här blev. inte min mening!


Skulle tippa på att det är lille Babbsan som levt rövare på bordet och numera har en blå tass!


Kommentarer
Postat av: Johan<3

hahahahahahah jävla kattjävel:D måste se det lilla konstverket nästa gång ja hälsar på:P

2010-03-11 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0