skallebank



Nu sitter jag här relativt nyduschad och väldigt nysminkad. Med min morgoncigg i käften.. eller ja.. det kanske inte heter morgoncigg när man inte sovit än? jag har sån grotesk huvudvärk så jag vet knappt vart jag ska ta vägen, och iprenLovah som man är så förståååår jag inte varför min nu 6:e ipren på 4 timmar inte tar bort den =(

Aja, ska fixa lite krubb och klä på mig snart osv.. så ska jag släpa mig till jobbet och får hoppas på att jag kan jobba bort huvudvärken istället eller ngt, haha :) optimist-javisst.

Ska förmodligen träffa Carro en sväng idag, blir trevligt :) var ett tag sedan så att säga.

jaja, mot hårföööönen och vidare!

Kommentarer
Postat av: johan<3

inte nice biaatch, får hoppas att din plan på att jobba bort skiten hjälper!:)

2010-03-29 @ 11:06:32
Postat av: Anonym

du säger att paow är äcklig? snacka om dig själv vavava

2010-04-04 @ 13:43:49 URL: http://vendelaahallnor.blogg.se/
Postat av: Malin

Dagens fråga:

Är du medlem på gratisbio.se? :)

2010-04-04 @ 14:49:24 URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0