Kycklingsallad!

Frida, Sebbe och Tony har precis lämnat myCriB. så nu sitter jag här i min ensamhet och skulle göra vad som helst för din morsa, haha nej, snickers såklart =)

Annars har jag vart på jobbet idag, och efter det mötte jag upp Oskar så att vi kunde åka till min gamla hemstad Skara för att köpa en födelsedagspresent till Johan.. (faan vad tid och energi vi lägger på den booii:en, vi måste verkligen digga honom) men jaa, skiten vi skulle köpa fanns inte, så vi hade åkt till skara i onödan, jag dämpade den ångesten med en McFeast, sen fick jag lite mer ångest eftersom det var dyrt, jag hittade ngt coolare sen som jag hade velat köpa för den pengen, men sånt är livet har jag hört.

vi hittade iaf en present sen, fast inte i skara, men ändå. det var bra! :)

Jag har ätit kycklingsallad tre dagar i rad nu, vore gött med lite spagetti och köttfärssås istället.



Kycklingsallad! göörgöött

Aja, nu ska jag snart chilla och sen sova mig lite. vart en chillzkväll och dag, fast jag är bra sugen på min pepsi nu, så det blir pepsi nu, tjingeling


Jag&Oskar!

Kommentarer
Postat av: Johan<3

present? till johan? OMG:D:O tihihihihihihihihi

2010-03-11 @ 10:30:53
Postat av: Rebecka

FIIIIIIIIIN BLOGG!

Älskar din design!

Gjort den själv?

2010-03-11 @ 22:47:23 URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0