HOE HOE HOE HOE HOE!!!!

"Åh, har hon bara BH på sig?! slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaampa"

Kommentarer
Postat av: Pastor Johan

Men johanna då, herrejesus min frälsare... du är härmed utesluten ur pingstkyrkans samfund, lämna tillbaka ditt kors, läderpiskan och nycklarna till bondagerummet senaste onsdag klockan 16:00//Pastor Johan, din föredetta präst och vän

2010-03-22 @ 01:27:46
Postat av: ♥ s t A i g ♥

Sv: Käre Pastor Johan!

Jag märker att jag har förnärmat dig, och det var absolut inte min mening.

Jag ber om ursäkt och ska nu skära av mig brösten, jag hoppas detta hjälper. jag kan också tänka mig att döpa mig på nytt, och renas så att säga.



P.s, Jag lägger dubbelt så mycket pengar i kollekten på nästa gudstjänst. jag lovar!

amen!

2010-03-22 @ 01:30:20 URL: http://jstigsson.blogg.se/
Postat av: Pastor Johan

låter bra mitt barn. är det ok om jag är brösten? funderar på att bli kvinna, HAHAHAHH:D

låter bra johanna, var slant går till min operation, så din hjälp behövs

2010-03-22 @ 01:57:38
Postat av: Pastor Johan

*får brösten

2010-03-22 @ 02:01:29
Postat av: Gabbies

Måste bara säga att jag tycker att du färgat ditt hår grymt snyggt!

2010-03-22 @ 12:13:38 URL: http://gabbies.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0