catz from hell

mina glas är sönder tack var mina söta små kissemissar som är för tjocka för sitt eget bästa :( eller ja... iaf för mina glas eget bästa..


( det röd-gula-oranga ska vara eld! )

Jag är förövrigt på fett dåligt humör.. eller ja dåligt humör.. jävligt grinig iaf! kan juh ha med o göra att min rygg är av och min vidriga huvudvärk och helt enkelt att allt i hela världen går emot mig idag (W)

kan ngn spola fram tiden en sisådär 2 månader? tack på förhand!



jag tänker förstora min underläpp!


Kommentarer
Postat av: johan<3

hahaha kattjävlar:D ska du förstora ena blygläppen?

2010-03-25 @ 22:06:36
Postat av: Patrik

Dina läppar är underbara som dom är :)

Dom skulle passa perfekt om min stenhårda kuk ;)

2010-03-25 @ 22:16:28
Postat av: ♥ s t A i g ♥

Sv: Johan, haha käften, har ska inte förstoras någonting, skulle vara brösten isf :)...



Patrik: HAHA!

2010-03-26 @ 15:53:37 URL: http://jstigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0