abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

har ni någonsin tänkt på hur mycket mer avslappnat och chill allt hade varit om alla bara skötte sitt eget? slutade bry sig så sjukt mycket om vad alla andra gör.

och främst, slutade "veta" saker, utan att prata med personen i fråga. Jag menar. du kan juh aldrig säga att du VET någonting om någon, ifall du inte har hört vad den personen sagt?

"Jag vet att det var därför?, hur vet du det? Man ser det"
asså, ah.

Bara fett trött på människor som tror sig veta ngt. Det finns inte en chans att en människa vet ngt om varför jag gör som jag gör, säger som jag säger, tycker som jag tycker, utan att ha pratat med mig, och hört mig säga det till dig persoligen. ah, you get my point.



åka bort ett tag, vore inte fel alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0