sverigedemokrater/rasister är _korkade_

Smarta människor kommer förstå budskapet i bilden, SverigeDemokrater kommer inte att göra det!


Jag tror att jag har saknat att diskutera politik, flera nätter i rad har jag legat och byggt upp mina egna små diskussioner i huvudet. Så får nog skriva av mig lite så att jag kan sova i fortsättningen.

 

Det som har stört mig så sjukt mycket det senaste är att överallt läser man folk som säger/skriver att terroristattacken skedde på grund utav att vi inte visade ”vart skåpet ska stå” genom att rösta in ännu fler SD-mandat i valet. Det enda jag kan tänka när någon säger så, är ”Det finns ingen gräns för hur korkad en människa får vara, uppenbarligen” Att skylla _EN_ mans agerande på 1,5 miljoner troende muslimer, låter det som ett smart uttalande? Personligen tror jag att det här kan vara lite av en följd av att svenska folket faktiskt röstade in SverigeDemokraterna i riksdagen. Varför? Därför att rösta in en främlingsfientligt parti i den svenska riksdagen har gjort att Sverige utåt nu ses som ett främlingsfientligt land.

 

Alla Sverige demokrater och rasister där ute som nu vill skicka ut alla muslimer i landet, på grund av en enda människas agerande, låt mig ställa en fråga: När Helge Fossmo ”härjade” i Knutby, ville du skicka bort eller göra dig av med alla kristna då? När Hagamannen härjade i Umeå ville du skicka bort alla manliga norrlänningar då? När det kom ut att Anders Eklund hade dödat och våldtagit Engla, ville du ha bort alla män som kör en röd bil då? 22 kvinnor sitter idag i svenskt fängelse på grund av att de har mördat, de har tagit någon annans liv, dessa 22 kvinnor är i alla åldrar, olika bakgrunder o.s.v. betyder det att vi borde göra oss av med alla olika kvinnor?  Kevin 4år, som blev mördad av två andra barn under 10år i Arvika, ojdå, nu måste vi göra oss av med alla barn under 10 år också va?

 

Förstår ni vart jag vill komma? Man kan _ALDRIG_ dra en hel skara människor över en kam, på grund av at en enda individ bestämmer sig för att göra något riktigt korkat!

 

Att den här mannen bestämde sig för att spränga sig själv, det handlar inte om att han var muslim, det handlar om att han var sjuk människa, Annars hade juh VARENDA muslim sprängt sig själv. Det håller juh inte ihop för 5 öre.

 

Så alla SverigeDemokrater/rasister/inskränkta neandertalare som påstår att alla muslimer är syndabockar nu, ni ÄR korkade människor, för kan man inte tänka längre än vad näsan räcker, ja då är man korkad!

 


Kommentarer
Postat av: Keily

Riktigt synd de där :/ de beror ju mycket på med kriget i afghanistan. Tror att de var en stor varnings signal till sverige att dra tillbaka dom svenska militärerna som medverkar där borta.



Och sedan, jag ska inte ljuga & säga att jag är bättre än andra, & jag drar inte alla över en kam, men ju mer terrorist attentat eller misshandel, inbrott, eller mord, man får höra talas om som en invandrare gjort, ju mer agg får man mot dom. Jag har tyvärr med bara stött på dåliga & elaka människor som är utländska. Så jag har inte alls mycket gott att säga om dom. Men jag säger inte mycket alls egentligen. Hehe.



Bra inlägg gummman, älskar diskussioner! Kram

2010-12-16 @ 10:08:52 URL: http://keily.blogg.se/
Postat av: Johanna

Keily: jo men precis, Sverige har juh alltid sagt sig vara så himla neutrala, vilket vi uppenbarligen inte är.

Det tråkiga är juh att det är de brott som begås av invandrare som folk lägger på minnet, och som oftare uppdagas av media och press. Det är egentligen inte någon majoritet där invandrare begår fler eller grövre brott än "svennar" Sen får man juh inte glömma att sättet invandrare behandlas på, genom att tvingas ut i "ghetton" som rosengård osv, gör att de har det mycket sämre ställt av svenskarna överlag och därför blir ngt rån/inbrott sista utvägen för många fler än vad som behövs om du hänger med på hur jag menar. Att du personligen har dålig erfarenhet av invandrare tycker jag är jättetråkigt. och jag tror och vet att du bara har haft otur isf! :)



det tycker jag också, kul att någon tar sig tid och läser igenom inlägget iaf! tihi, hoppas du får en bra dag gumman, kram!

2010-12-16 @ 10:27:39 URL: http://jstigsson.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

javisst är han ;P allt bra?

2010-12-17 @ 16:40:46 URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Keily

Sv; Åh. Du är så otroligt go & charmig Johanna!

Önskar vi bodde närmre varandra och kände varandra mer!

Du verkar en aning som jag faktiskt! Kramar x100 till dig!



Sv på denna kommentaren i ditt inlägg; precis, håller helt med dig. Det är media & allt de där som får dom särbehandlade.

I min lilla ort, där invandrar killar klungas tillsammans, så beter dom sig detsamma. Dom beter sig som om dom äger hela sverige, dom kan göra vad dom vill, ta på tjejer hur dom vill.. ja du vet, allt. Dom snackar så mycket gojja & försöker imponera, allt de där. Pimp, yo!



De är därifrån jag bara avskyr dom. Men de är såklart, dom jag träffat på!

Sedan om jag läser en utländsk blogg, eller läser i media. Jag bildar min egen uppfattning, så jag drar inte alla över en kamm.

Men jag kan inte säga att jag tror det bästa av dom i första taget, när majoriteten är så stor på dom jag träffat.



Men som du säger otur. De är därför jag känner som jag känner!



Du är så go! :D Släng upp fler diksussions inlägg. Jätte kul att engagera sig i sådant här! KRAM!!

2010-12-19 @ 01:12:35 URL: http://keily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0