lila.

Idag vaknade jag alldeles för sent, så det har inte hänt mycket vettigt idag, eller ja.. jag har juh städat lite så lite duktig har jag allt varit!
Missade lunchen med pappsen, så vi ska ta den imorgon istället!

Påtal om imorgon. Trots att jag inte sett ett enda avsnitt av Idol sen typ..2005(?) så ska jag bege mig till Göteborg imorgon för att sitta i publiken. En födelsedagspresent till min Plast-bror från hans mamma och min pappa tror jag det var, så jag fick en inbjudan jag med. Och det tackar man väl aldrig nej till.
Men eftersom jag är så ouppdaterad inom idol, så kommer ni säkert finna mig i mitten av alla gråtande fjortisar med en stor "DARIN, RING MIG" skylt.. haha



Nä, nu ska jag ta tag i disken och sen slänga ihop lite nya snickerskakor.. De andra tog slut så snabbt..
PUSS VA!

just det ja, anledningen till överskriften är juh för att jag har färgat mitt hår.. igen. haha. slänger upp en bild på det imorgon om jag hinner :)

Kommentarer
Postat av: Chloé

jaaa, priset brukar vara det enda negativa med dolce&gabbana :/ men jag jobbar ju på en outlet så det är typ 50-80 % billigare. en det är fortfarande svindyrt :P har typ bara tre plagg från affären.. hahah.

2010-12-03 @ 10:39:34 URL: http://chloee.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss! <3

2010-12-03 @ 18:31:46 URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0