frostigt.

frostigt, nae där tog jag fan inte i ordentligt. fucking snökaos är vad det är. och jag fick en snilleblixt att jag skulle ut på skogspromenad med nikita. Ja, det var korkat. ja, jag fryser. förhoppningsvis har jag tinat upp lagom tills midsommar iaf. Jag satte mig iaf i en busskur på vägen tillbaka och og en cigg och lite skydd mot snön som _vräkte_ ner, lyckades knäppa världens sötaste bild på nikita (okey, jag säger så om alla bilder, men det kan juh bero på att hon är världens sötaste, fnizz) och en halvsuddig bild på mig, men vafan. det får duga det med.
Jag har inte sovit ngt än, har inte bestämt mig för om jag ska göra det än. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0