pirripirri

Först tänkte jag att jag skulle ha dåligt samvete, och det hade jag också, men sen kom jag på det, att vafan.. det är väl ingen ursäkt. så ja. nu tänker inte jag ha dåligt samvete längre.

jag är nervös, spänd och hoppfull och allt på en gång, herregud. men jag tror verkligen att det kommer bli något bra, det känns så.
ja faktiskt, ngt riktigt bra. bra magkänsla för en gångs skull =)

ååååh. haha. nu känner jag mig som ett barn innan julafton som har tjuvkikat i paketet och vet att man kommer få något RIKTIGT bra. haha :D
nu ska bara tiden gå lite fortare..



Till helgen blir det 50-årsfest för älskade pappsen, hemskt vad tiden går. om 30 år står jag där, och har 50 årsfest. inte klokt.

Kommentarer
Postat av: MALIN

HEJSAN ALLIHOPA,

Jag behöver hjälp med att hitta en bra mobil.

Har ni några tips? Gå gärna in på bloggen och

kommentera vilken mobil ni tycker är superbra!



TACK PÅ FÖRHAND! :D <3

2010-08-05 @ 14:56:47 URL: http://malinlounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0