come on baH

varför gjorde du så för?
jag har en finne..
ÅH, men det är juh fest om 3 dagar.
om jag ändå hade din hy..
DET KAN DU FÅ!!!!

hatar fan reklamer. eller ja. hatälskar. den reklamen hatar jag.

Rakkaus mår lite bättre nu tror och hoppas jag. Det verkar så iaf. Men vågar inte ta ut ngt i förskott. Hoppfull är jag iaf. Min lilla älskling juh.


<3


Note to myself- Man måste ha nått botten för att kunna ta sig upp igen!

Jag orkar inte vänta längre, jag vill ha svar nu! jag vet inte ens vad jag väntar på. men ngt måste det juh vara?
vafan hände egentligen.



Kommentarer
Postat av: Mayra

sjukt cool blogg och fin färg också :)

2010-08-21 @ 22:08:07 URL: http://bebitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0