awesome weekend.

Det här har lätt varit en av de bästa helgerna denna sommaren.
I fredags var det utgång med Nallen. fast jag drack iofs en sisådär 39730927 tequilashots för mycket, och mitt minne sviker mig.. Men det jag minns var kul. dessutom var det awesome att umgås med nallen igen. var år och dar sedan känns det som :o

Igår (Lördag) var det 50årsfest för pappa, och det var helt otroligt roligt. Släkten är som bekant värst. Men också bäst! :)

Och idag har jag varit hemma hos pappa och ätit tårta, det var juh trots allt idag han fyllde år, så man får juh fira det också =)

Nu ska jag lägga mig och blega igenom cougar town för typ 100:e gången, men gud vad bra den är. haha.


Nallen =)

Jag



två bilder från 50årsfesten som.. pretty much say it all. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

släktkriva med kräften snart?:)

2010-08-09 @ 14:29:02
Postat av: Johanna

Sv: HAHAHHA FÖR HELVETE!!! mobbning är förbjuden!!

2010-08-09 @ 19:53:24 URL: http://jstigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0