amazing grace

Det där var jobbigare än vad jag hade räknat med. Jag är så van vid att ha min mur, att ha ett skal. ett skal av lycka.
Jag hade aldrig räknat med hur det skulle kännas i ett sånt läge. helt fel läge.
Nu är jag mest fundersam på varför mitt hjärta slog volter och jag skakade hela dagen.
luften gick ur mig.


Idag skulle det ha varit din dag, det är fortfarande din dag. Om du bara visste hur mycket jag saknar dig.
hur ofta jag tänker på dig. hur ofta jag vill ha dig vid mig.
hur jävla mycket jag älskar dig!

Amazing grace, den är för dig! <3



Känner mig sjukt depp idag, hur fort allt ändras slog mig verkligen idag. jag hatar att jag inte vet vad jag vill.
jag vet vad jag vill ha, men jag vet inte hur mycket jag vill offra för att få det.

Får nog bli att kika på film hela dagen, och mysa med mina älsklingar. det stabilaste jag har. och även om jag inte gärna erkänner det. behöver jag lite stabilitet. Då är det tur att jag har dom. pussva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0