jaruu

hejsan hoppsan ja, en blogg har jag juh också, där ser man, där ser man.

Jag har väl egentligen inte sådär supermycket att säga förutom att Stockholmsresan gick bra, och det var ruskigt kul. Tidningen kommer ut den 12 Juni, så då får ni väl smygkika i den i ngn affär om ni vill se resultatet =)

Kan juh berättat att vi allihopa här mår sådär, jag är sjuk, Nikita löper och har ont i magen, Rakkaus har urinvägsinflammtion och babbsan har diarée, Varsågoda för informationen. höhö.

La precis över lite bilder till datorn, kan passa på att slänga upp några här, så ser det lite roligare ut.. haha lite smått random bilder kanske, men det överlever vi.



haha mitt badrum, Eh ja, självklart ska Heath ha en plats även på toastolen!



Min hall, fnizz. och min fina fotodörr, ja jag gillar kort. lev med det.



Min lilla ängel <3



HAHA, piMp-katten tvättade sig =)



Och Babbsan ligger mest och spanar =)

jaja, nu orkar jag inte ladda upp mer bilder haha, PUSS VA!

Kommentarer
Postat av: OSKAR

Kommer och inspekterar dörren nån dag :D ser jävligt fläshii ut

2010-04-15 @ 17:05:03
Postat av: Anonym

Svar: Det ser jag fram emot Oskar =) den blev ganksa fläshig faktiskt :D haha

2010-04-15 @ 22:01:59 URL: http://jstigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0