jåbbäth

halloj, sitter på jobbet och glider, just nu har jag jävligt skön väntemusik i öronen så jag klagar inte!

Har väl egentligen inget vettigt att skriva, ska glida över till pappa på luinchen så han får hjälpa mig med att kika igenom min deklaration!

Sen efter jobbet får jag finbesök av mor och bror! ska bli trevligt, var ett tag sedan jag såg dom.



Försöka dra ihop ngt roligt till Valborg också, det är juh fan nu på fredag! fast först på dagen blir det förmodligen grillning med jobbet, blir nog himlans trevligt! sen önskar jag mig en chill kväll med sköna människor, och det tror jag nog vi lyckas med!

PUSS VA!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

jag har lagt in ett inlägg med en balklänning, kommentera vad du tycker! :)

fin blogg förresten



kram

2010-05-19 @ 11:47:34 URL: http://juliahanson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ditt hår är sjukt snyggt!

2010-05-19 @ 12:27:44
Postat av: Anna

du ser ascool ut !

2010-07-11 @ 01:14:07 URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0