Fejka sin död kanske?

kan juh börja med o säga att detta absolut inte är riktat till ngn, och det finns ingen speciell anledning till att jag skriver det nu, bara alltid tänkt på det, och stört mig på det.

För mig, så är alla mina vänner de vackraste jag vet. verkligen. Är man en vän till mig, med andra ord någon jag tycker om, då är man juh enligt mig en bra människa, och en bra människa är vacker.
Jag har inga som helst problem med att berätta för mina vänner hur vackra de är, även om jag kanske inte är bäst i hela världen på att vara seriös, men iaf.

om vi tar facebook/bdb/liknande som exempel, Det hela går juh ut på att hålla kontakten med vänner osv.
bilder lägs ut, och självklart blir alla glada för en snäll kommentar på en bild, speciellt från ens vänner.

Ngt som jag tycker är konstigt är att många, märk ordet, många, inte alla. (fortfarande, jag syftar inte på ngt specielt, så ingen behöver ta illa upp, ta åt sig osv) ehh.. ah iaf det jag ville komma fram till..

helvete nu dog mitt internet.

Sådär, back!

Ja just det ja, som sagt, jag har inga problem med att berätta för mina vänner hur fina de är, och slänger gärna iväg en kommentar "snygging" "sötnos" "<3" "cooling ;>" osv, ja.. ni fattar.
Då jag aldrig vill att mina vänner ska glömma hur fina dom är! för som sagt, för MIG är mina vänner de finaste som finns.
Ngt som däremot är väldigt tråkigt att att folk i dom här sammanhangen glömmer bort sina närmsta, asså.. dom slänger iväg exakt dom där kommentarerna hej vilt, men mer till folk de kanske nyligen lärt känner, eller som de vill lära känns osv. och ofta glömmer man bort dom som redan finns där i vått och torrt, som redan älskar.
Varför gör man så? varför prioriterar man inte dom som redan finns där?

Tar man förgivet att dom redan vet allt det där? eller.. jag vet inte. jag tycker iaf att man aldrig ska glömma sina vänner, det är klart dom också behöver/vill/mår bra av att höra ngt fint ibland. ngn som förstår ungefär hur jag menar? haha.

Ett fint ord har väl aldrig skadat ngn menar jag!

Det var ngt mer jag tänkte skriva, men det har precis försvunnit ut ur huvudet, jaja, det kommer väl tillbaka nästa gång jag får lite tänktid för mig själv.

Iaf, kan avsluta med att mina vänner är dom absolut finaste människorna som finns, och jag skulle inte byta ut er för allt i världen!



(bara lite exempel från dom senaste bilderna från datorn, nämner ingen, glömmer ingen)


Just det ja, kom på det andra jag tänkte på nu.
Ibland önskar jag verkligen att jag skulle kunna se tex min facebook om jag skulle dö, skulle vara intresant och se hur många som skulle bry sig, och helt plötsligt vräka ur sig fina ord osv, men jag tänker aldrig vänta tills ännu en av mina vänner dör för att berätta hur mycket de betyder och allt det där. Ingen ska behöva dö för att känna sig uppskattad! =)

Peace, Love, and Respect!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0