fake

Det är inte konstigt att folk får fördommar när människor som dig smutsar ner allting.

Aldrig förr har jag stött på ngn som snackar så mycket skit, och står för så lite som du sagt.
och det äcklar mig att du som ska vara 20 år, inte har växt ifrån det än.

Jag skäms över mig själv som låtit dig hålla på så alldeles för länge.
människor som aldrig ger utan alltid bara ska ha mer och mer, patetiskt.

Försöker ljuga mig rakt upp i ansiktet? när jag känner dig bättre än någon annan, smart? nej.

Jag skämms inte ens för att säga att jag längtar tills din lilla plastbubbla av fejk spricker, och jag längtar tills den dagen du inser vad du gör, vad du kastat bort,och vad du har kvar.

Du säger att du vill ha vänner som tycker om dig för den du är? och eftersom du ljuger och det mesta, så kan du räkna dom på en hand. tråkigt men sant.

Och förhelvete, vakna upp och inse att du är långt ifrån perfekt, du tror så jävla hårt att du är all that, visst tyck det, men håll för fan käft om det, ingen tycker om att sitta och lyssna på ngn som berättar hur perfekt han är, och hur perfekt han ser ut.

nästa gång du vill ngt, ta det face 2 face, och säg om det du har sagt samtidigt som du kollar mig i ögonen.

I am a good friend, but I am an even better enemy. you only have yourself to blame.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0