6 år igen!

kom o tänka på när jag skulle börja lekis förut, låg och grät hela natten innan första dagen. Varför? För att jag inte kunde hela alfabetet utantill, och jag trodde väl att mina fröknar skulle slå mig om jag inte kunde det.

Fick lite samma känsla förut, fast den här gången ska jag inte börja dagis imorgon, inte ens skolan, inte ens ett nytt jobb. Den här gången vet jag inte varför det känns sådär.

Fast som tur var hade jag en väldigt roande msn-konversation med Frida, som är lika rolig som jag, så jag kom på andra och bättre tankar. hahaha, *nder*art!! :)


finaste Frida!

Nae, nu får jag nog försöka släpa mig mot duschen.. eller om jag duschar imorgon ;o
aja, iaf. PUSSVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0